خبرگزاری کار ایران

زلزله سلطان آباد در استان خراسان رضوی را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۷

با اعزام این گروه‌ها به کانون زلزله در حوالی شهرستان نیشابور و بخش‌های طاغون کاه و تخته جلگه تاکنون ۱۵ روستای دارای سکنه این محدوده تا شعاع ۱۰ کیلومتری کانون زلزله ارزیابی شده است.

ایلنا: زلزله‌ای به قدرت ۶ / ۴ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) سه شنبه شب حوالی سلطان آباد واقع در مرز استان‌های خراسان رضوی و شمالی را لرزاند.

به گزارش ایلنا، این زلزله ساعت ۱۹ و ۴۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه در عرض شمالی ۳۵ / ۳۶ و طول شرقی ۳۲ / ۵۸ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین بوقوع پیوسته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت وگو با ایلنا از اعزام سه گروه ارزیاب اعزام سریع هلال احمر به این منطقه خبر داد.

به گفته وی پس از وقوع زلزله مذکور، ستاد بحران در مرکز کنترل و هدایت سازمان امداد و نجات تشکیل و با برقراری ارتباط تلفنی با جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دستور اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده صادر شد.

درخشان خاطر نشان کرد: با اعزام این گروه‌ها به کانون زلزله در حوالی شهرستان نیشابور و بخش‌های طاغون کاه و تخته جلگه تاکنون ۱۵ روستای دارای سکنه این محدوده تا شعاع ۱۰ کیلومتری کانون زلزله ارزیابی شده است. هم اکنون گروه‌های ارزیاب اعزامی هلال احمر در منطقه زلزله زده حضور دارند و مشغول انجام ارزیابی‌های اولیه وقوع این زمینه لرزه هستند.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام فرماندار خوشاب سبزوار تا لحظه مخابره خبر گزارشی از خسارت جانی و مالی دریافت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز