خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

درآمد شهرداری تهران از محل موسسات انتفاعی بیش از رقم اعلام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۶۴

برخی از سازمان‌ها و شرکتهای شهرداری تهران درآمد و هزینه مساوی دارند اما برخی از این سازمان‌ها مانند سازمان پایانه‌ها با وجود پروژه‌های متعدد درآمد زیادی دارند / ممکن است رقم درآمدی از این ردیف بودجه حتی ۲ یا ۳ برابر این رقم عنوان شده باشد.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: درآمد شهرداری تهران از محل موسسات انتفاعی بیش از رقم اعلام شده یعنی ۱۴۰ میلیارد تومان است.

" مسعود سلطانی‌فر " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره میزان درآمد شرکت‌ها و سازمانهای وابسته به شهرداری تهران، گفت: حداقل بیش از ۵۰ شرکت و سازمان وابسته به شهردار تهران داریم که هر کدام متناسب با اساسنامه و براساس شرح وظایف؛ درآمد و هزینه‌هایی دارنند.

وی ادامه داد: درآمد این سازمان‌ها و موسسات به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری تهران است و در برنامه پنج ساله دوم شهرداری با عنوان ردیف بودجه‌ درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری تهران‏، به مبلغ سالانه ۱۴۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه باید جزئیات بیشتری نسبت به درآمد و هزینه‌های این موسسات و سازمان‌ها اعلام شود، گفت: به گمان من درآمد حاصل از این ردیف بودجه بیش از این موارد است و باید بررسی بیشتری روی آن صورت گیرد.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه ممکن است رقم درآمدی از این ردیف بودجه حتی ۲ یا ۳ برابر این رقم عنوان شده باشد، تصریح کرد: برخی از سازمان‌ها و شرکتهای شهرداری تهران درآمد و هزینه مساوی دارند اما برخی از این سازمان‌ها مانند سازمان پایانه‌ها با وجود پروژه‌های متعدد درآمد زیادی دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شهرداری تهران این ردیف بودجه را این قدر پایین اعلام کرده است، گفت: امسال ما از شهردار تهران خواستیم این بودجه را شفاف کند و چون سالهای قبل از آن‌ها این رقم به درستی خواسته نشده است از این رو شهرداری تهران تنها رقمی را عنوان کرده و گرنه درآمد حاصله بیش از این رقم اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز