خبرگزاری کار ایران

سرخو با اشاره به حادثه خیابان جمهوری:

شورای شهر به قالیباف تذکر کتبی داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۹

اعتقاد دارم یک مدیر بعد از ۸ سال دیگر خلاقیتی نخواهد داشت / اشتباهات قالیباف در دوره اول و دوم مدیریتش کم نبود اما در شورا کسی نبود که این اشتباهات را باز گو کند.

ایلنا: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: این زنان در حادثه جمهوری خود را پرت نکردند بلکه شرایط موجب افتادن آن‌ها شده است.

" محسن سرخو " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه حدود ۵ / ۲ ماه قبل با قید یک فوریتی مصوب کردیم که سیستمی طراحی شود تا علاوه بر به روز کردن تجهیزات آتش نشانی، آموزش پرسنل آتش نشان نیز به روز شود، تصریح کرد: متاسفانه به این موضوع کم توجهی شد و حادثه اخیر در خیابان جمهوری نشان داد که چه قدر این یک فوریت ضرورت داشت.

وی با بیان اینکه در زمان بحران ثانیه‌ها تعیین کننده جان مردم است، گفت: در این حادثه ماشین جرثقیل آتش نشانی کار نمی‌کند، تشک بادی آن با اشکال مواجه می‌شود و آتش نشانان بدون توجه به حساسیت موضوع بر روی دو زنی که خود را از پنجره آویزان کردنده‌اند‏، آب می‌گیرند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این گفته که این زنان خود را پرت کردند، غلط است چرا که آنها پرت شده‌اند، افزود: بسیاری از اعضای شورای شهر در زمان حادثه حضور داشتند و از نزدیک حادثه را مشاهده کردند این زنان از ترسشان خودشان را به لبه پنجره چسبانده بودند، آتش نشانان حتی از طبقات پایین‌تر برای نجات این دو زن کاری انجام ندادند و تلاشی نکردند حتی به همکاران من اجازه ورود ندادند.

سرخو با بیان اینکه بار دیگر اعلام می‌کنم این زنان خود را پرت نکردند بلکه شرایط موجب افتادن آن‌ها شده است؛ گفت: چرا زمانی که فردی خود را از لبه یک ساختمان آویزان کرده است باید با آب پاشی موجب سنگین شدن وزنشان و سخت شدن شرایط شد. مسئله مهم این است که نیروهای اتش نشانی در این موضوع کاری را که باید می‌کردند، نکردند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که دو زن زحمت کش که برای معاش خانواده‌شان روز تعطیل سر کار آمده‌اند جان خود را در یک حادثه با این شرایط از دست می‌دهند، تصریح کرد: از مسئولان شهرداری و آتش نشانی خواسته شده است که بیایند در شورا و مشخص کنند که چه دلایلی موجب رخداد این حادثه شده است اما هر دلیلی که باشد کم کاری آقایان را توجیه نمی‌کند.

سرخو با بیان اینکه اشتباهات شهردار تهران در دوره اول و دوم مدیریتش در شهرداری کم نبود اما در شورا کسی نبود که این اشتباهات را باز گو کند؛ تاکید کرد: این دوره شاید اشتباهات کمتر شود اما فرق آن این است که ما این اشتباهات را می‌گوییم.

وی با بیان اینکه برخی از دوستان در شورا نظری متفاوت با نظر ما دارند، گفت: با این حال موضوع حادثه خیابان جمهوری و بررسی چرایی آن به امضای ۱۹ نفر از اعضای شورای شهر رسید و تذکر کتبی به شهردار تهران ارائه شد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اعتقاد دارم یک مدیر بعد از ۸ سال دیگر خلاقیتی نخواهد داشت، اظهار کرد: شهردار شدن قالیباف پس از ۸ سال در دیوان عدالت اداری در حال بررسی است اگر چه مجلس در این باره اظهار نظر خاص کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز