خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

انتصابات در شهرداری تهران بر مبنای تصمیمات سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۷

شهرداری تهران به لحاظ چیدمان مدیریتی انتظارات شورا را برآورده نکرده است / احساس می کنم تحول صورت گرفته در دوره جدید، آن انتظاری که ما از شهرداری داشتیم را برآورده نکرده است.

ایلنا: ‌ یک عضو شورای شهر تهران، گفت: بیشتر از تصمیمات مدیریتی، تصمیمات سیاسی برای انتصابات جدید در شهرداری تهران وجود دارد.

" احمد حکیمی پور " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شهرداری تهران به لحاظ چیدمان مدیریتی جدید، انتظارات شورا را برآورده نکرده است، اظهار کرد: احساس می کنم تحول صورت گرفته در دوره جدید آن انتظاری که ما از شهرداری داشتیم را برآورده نکرده است.

وی ادامه داد: در واقع اکنون شاهد کاهش اشل و توان مدیریتی در شهرداری تهران هستیم و با انتصاب مدیران کنونی کیفیت مدیریتی شهری تهران سیرنزولی به خود گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران باید براساس ضوابط افراد خود را انتخاب کنند در پاسخ به اینکه آیا نسبت به تذکر کتبی تان درباره تغییر چارت شهرداری تهران قانع شده‌اید، گفت: بحثبه صورت توافقی به سرانجام رسید.

حکیمی پور در پایان گفت: احساس می کنم بیشتر از تصمیمات مدیریتی تصمیمات سیاسی برای انتصابات جدید در شهرداری تهران وجود دارد و این کار برای شهرداری مناسب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز