خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود سامانه جدید بارشی / بارش برف پراکنده در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۱

از فردا سامانه‌ای بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود که استانهای نوار غربی و ارتفاعات زاگرس و مناطق مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ایلنا: مدیر کل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی، گفت: ‌ سامانه جدیدی از فردا وارد کشور می‌شود که این سامانه موجب بارش پراکنده برف در تهران می‌شود.

" احد وظیفه " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از خروج سامانه بارشی که در چند روز گذشته که موجب بارش برف و باران در اکثر استان‌ها شده بود خبر داد و اظهار کرد: امروز آسمان تمام کشور بجز برخی نقاط از جمله شهرهای صنعتی تهران و اصفهان که دارای غبار است، صاف بوده و هوای سرد حاکم است.

وی با بیان اینکه سواحل دریای خزر دمای هوا به نسبت سایر نقاط کشور افزایش اندکی داشته است، تصریح کرد: از فردا سامانه‌ای بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود که استان‌های نوار غربی و ارتفاعات زاگرس و مناطق مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی ادامه داد: تمرکز این سامانه بیشتر در استان‌های ایلام، فارس، کهکیلویه و بویراحمد شمال خوزستان و بوشهر است البته این سامانه در کردستان کرمانشاه و همدان نیز فعالیت دارد.

وظیفه با بیان اینکه بارش‌ها از روز جمعه آغاز می‌شود، ادامه داد: این سامانه روز یکشنبه در جنوب سمنان، شرق کشور و کرمان به صورت پراکنده موجب بارش باران خواهد شد و روز دوشنبه از کشور خارج می‌شود.

وی درباره وضعیت دمای هوای تهران نیز گفت: برای تهران از فردا بعد از ظهر وضعیت نیمه ابری و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود این وضعیت تا روز شنبه ادامه دارد و با توجه به ناپایداری جو تشدید آلاینده‌ها را در تهران پیش بینی نمی‌کنیم.

وظیفه اعلام کرد: کمیته دمای تهران امشب به منهای ۱ درجه زیر صفر می‌رسد و پیشنه آن نیز ۶ درجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز