خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا: ‌

تخصیص ۴۷۰ میلیارد تومان ویژه پروژه‌های جدید در شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۵

منطقی است که متمم بودجه شهرداری تهران صرف پروژه‌های الویت دار و تکمیل پروژه‌های قبلی شود، اما قانونی نیست نیست / سرفصلی برای دو مجنمع فرهنگی درمانی مربوط به خیریه‌هایی بود که به دلیل مشخص نبودن موارد آن از ردیف بودجه حذف کردیم.

ایلنا: ‌ عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران، از تخصیص ۴۷۰ میلیارد تومان ویژه پروژه‌های جدید در شهرداری تهران در متمم بودجه خبر داد.

" مسعود سلطانی فر " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شهرداری تهران در متمم بودجه امسال خود مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های تخصیص داده است، افزود: این بودجه در۳۰ سرفصل در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره است.

وی با بیان اینکه باید بودجه شهرداری تهران صرف پروژه‌های اولویت‌دار شود، افزود: منطقی است که متمم بودجه شهرداری تهران صرف پروژه‌های اولویت‌دار و تکمیل پروژه‌های قبلی شود، اما قانونی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: گویا قرار بود این پروژه‌ و سرفصل‌ها در بودجه سال دیده شود که مورد تایید دور سوم شورا قرار نگرفته است و به متمم بودجه موکول شده است.

سلطانی فر در پاسخ به اینکه آیا در این متمم برای دو طبقه کردن بزرگراه بعثت نیز ردیفی وجود دارد، گفت: ردیف بودجه‌ای برای این منظور اختصاص نیافته است، البته سرفصلی برای دو مجتمع فرهنگی درمانی مربوط به خیریه‌هایی بود که به دلیل مشخص نبودن موارد آن از ردیف بودجه حذف کردیم.

وی افزود: شهردرای تهران هر پروژه‌ای را بخواهد اجرایی کند باید پیش از اجرا به تایید شورای شهر برساند تا بودجه آن قانونی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز