خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران؛

کشتن سگ‌های ولگرد با شیوه فعلی باید تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۳۱

موافق واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش خصوصی هستیم / شهرداری تا کنون بیش از ۲۰۰ حلقه چاه حفر کرده است و این کار موجب شده است سطح سفره آبهای زیر زمینی پایین برود / باید طرح عقیم سازی موش را اجرا کنیم.

ایلنا: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران، گفت: ‌ از معاونت خدمات شهری می‌خواهم نسبت به کشتن غیرانسانی، غیراخلاقی و غیرشرعی سگ‌های ولگرد تجدید نظر کنید کشتن یک موجود زنده با روش غیر انسانی باید تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " احمد دنیامالی "، پس از ارائه گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران، با بیان اینکه موافق واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش خصوصی هستیم، اظهار کرد: این کار اگر در طول چهار سال آینده، انجام شود، قابل قبول است اگرچه باید مسایل مهم در مورد آن رعایت شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته برای آبیاری فضای سبز از سفره‌های آب زیر زمینی انجام می‌شد، افزود: ‌ شهرداری تا کنون بیش از ۲۰۰ حلقه چاه حفر کرده است و این کار موجب شده است سطح سفره آبهای زیر زمینی پایین برود و باید در مورد حوزه مدیریت آب و مدیریت بحران توجه جدی کنیم به طوری که آبخیزداری در تهران و بازگشت چرخه آبهای سطحی و قنات‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این عضو شورای شهر تهران درباره حوزه تفرجی «هفت رود دره» در تهران نیز اعلام کرد: شهروندان در کنار این رود دره‌ها لذت می‌برند و راضی هستند اما در پایین دست این رود دره‌ها نگرانی برای وقوع سیل وجود دارد از این رو باید مدلی از احتمال سیل در تهران با توجه به مدل ۵۰ و یا ۱۰۰ سال گذشته تهیه شود چراکه در سیلی که سال‌ها قبل در تجریش رخ داد، شاهد بودیم که چطور سنگهای چندین تنی را با خود به شهر آورد و چه خسارتی را به شهر وارد کرد.

وی به ساماندهی آرامستان‌ها به ویژه آرامستان‌ شهرری اشاره کرد و افزود: ‌ شهرری یکی از اماکنی است که ابنیه تاریخی در آن بسیار زیاد است و باید برای ساماندهی این ابنیه تاریخی که برخی از آن‌ها تبدیل به محل‌هایی برای ناهنجاریهای اجتماعی شده‌، فکری شود.

دنیامالی در ادامه صحبت‌های خود به معاونت خدمات شهری در قالب کشتن سگ‌های ولگرد تذکر داد و تصریح کرد: از معاونت خدمات شهری می‌خواهم نسبت به کشتن غیرانسانی، غیراخلاقی و غیرشرعی سگ‌های ولگرد تجدید نظر کنید کشتن یک موجود زنده با روش غیر انسانی باید تعطیل شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، درباره کاهش تعداد موش‌ها نیز اظهار کرد: ‌ باید در مورد این موجودات طرح عقیم سازی موش را اجرا کنیم شهرداری از روند نابودی موش‌ها گزارشی به شورا ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز