خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد: ‌

نجات ۷ نفر از حادثه آتش سوزی بازار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۱

در نخستین گام ۵ نفر از طریق پنجره و با نردبان به سلامت نجات داده شدند و دو نفر دیگری که در طبقات گیر افتاده بود را نجات دادند البته این دو نفر دچار آسیب دیدگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در بازار تهران خبر داد و اظهار کرد: ‌در این حادثه ۷ نفر از آتش نجات داده شد.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از رخ‌داد حریق در بازار خبر داد و گفت: ساعن ۱:۱۲ دقیقه امروز خبر آتش سوزی کارگاه تولیدی به نشانی پامنار بعد از کوچه مروی اعلام شد که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند ساختمان ۳ طبقه‌‌ای که کارگاه تولیدی بود آتش گرفته است. در زیر زمین این ساختمان مقدار زیادی چوب نگهداری می‌شد و طبقات نیز انبار وسایل قابل اشتغال و تولیدی است و به دلیل اینکه سالن طبقات از چوب بوده آتش به طور سریع در حال سرایت است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه ساختمان به طور کامل در آتش بود، اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله در نخستین گام ۵ نفر را از طریق پنجره و با نردبان به سلامت نجات دادند و دو نفر دیگری که در طبقات گیر افتاده بود نیز نجات داده شدند البته این دو نفر دچار آسیب دیدگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با بیان اینکه در ساعت ۵۵:۱۳ آتش به طور کامل مهار و ایمن سازی لازم انجام شد، تصریح کرد: این آتش سوزی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت اما خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز