خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد: ‌

واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در آزاد راه تهران - قم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۳

۴ نفر از سرنشینان اتوبوس ۳ مرد و یک زن در میان صندلی‌های اتوبوس گرفتار شده بودند که با کمک پلیس راهور منطقه خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آنش‌نشانی شهر تهران، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین شهری با ۱۸ سرنشین در بامداد امروز خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از واژگونی اتوبوسی در آزادراه تهران - قم، جنوب به شمال یک کیلومتر بعد از عوارضی خبر داد و گفت: ‌ این حادثه در ساعت ۲۸:۴ دقیقه بامداد امروز رخ داد و که بعد از اطلاع رسانی، ایستگاه ۵۰ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ‌ آتش نشانان بعد از مراجعه به محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه اتوبوس با ۱۸ مسافر از شهر اراک به تهران در حرکت بود که به دلیل نامشخصی در یک کیلومتری عوارضی بدور خود چرخید و پس از برخورد با گاردریل میانی آزاد راه، ناگهان برروی این حفاظ‌های فلزی واژگون شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه به ایمن‌سازی محل پرداختند، افزود: ‌ ۴ نفر از سرنشینان اتوبوس ۳ مرد و یک زن در میان صندلی‌های اتوبوس گرفتار شده بودند که با کمک پلیس راهور منطقه خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی تاکید کرد: تعدادی از مصدومان که از وضعیت عمومی بهتری برخوردار بودند با خودروهای عبوری محل حادثه را ترک کردند.

وی گفت: ‌ علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز