خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

انتقاد از نبود وحدت رویه و مدیریت جامع فرهنگی در شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۴

روزنامه همشهری هیچ محتوایی و اندیشه‌ای ندارد و تبدیل به آگهی‌نامه شده است و باید برای آن فکری شود / تکلیف ایازی در اینجا مشخص نیست که آیا وی به عنوان معاون شهردار مسئولیت سازمان فرهنگی هنری را دارد یا این سازمان از جای دیگر مدیریت می‌شود.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا با انتقاد از نبود وحدت رویه و مدیریت جامعه فرهنگی در شهرداری تهران خطاب به معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: تکلیف ایازی در اینجا مشخص نیست که آیا وی به عنوان معاون شهردار مسئولیت سازمان فرهنگی هنری را دارد یا این سازمان از جای دیگر مدیریت می‌شود. در واقع شهرداری تهران مشکل چارت سازمانی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمد مهدی تندگویان "، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون اجتماعی فرهنگی با بیان اینکه یکی از ایرادات کلی شهرداری تهران در مقوله فرهنگ نبود وحدت رویه است اظهار کرد: در این شرایط ارائه برنامه کاملاً بی‌معنی است. چراکه هم‌اکنون در شهرداری تهران سازمان‌هایی همچون بسیج، زیباسازی، فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی فرهنگی و اداره کل بانوان در این حوزه به صورت موازی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: نبود وحدت رویه در مقوله فرهنگی در شهرداری تهران موجب شده است که در یک نمونه جزئی یک تابلو توسط سازمانی در شهر نصب شود و توسط سازمان دیگر برچیده شود. من نمی‌خواهم وارد جریانات سیاسی این مسائل شوم اما این کار صدمات بزرگی را به مردم وارد کرده است.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه عدم وحدت رویه شهرداری موجب درگیری و مشکل خانوادگی در یکی از محلات شده است ادامه داد: زمین ورزشی در یکی از محلات شهر تهران برای ایجاد تکیه‌گاه به عده‌ای واگذار شده است. اما توسط سازمان دیگر به عده‌ای ورزشکار واگذار می‌شود. این مسئله موجب درگیری جوانان آن محل شده است به طوری که این اختلافات تا شورای شهر رسیده است. آنچه که می‌خواهم بگویم این است که ما در شهرداری تهران مدیریت جامعه فرهنگی نداریم.

تندگویان خطاب به ایازی گفت: حتی آقای ایازی تکلیفشان در حوزه فرهنگی مشخص نیست در واقع آنچه که مشکل شهرداری تهران است مشکل وحدت رویه و از همه مهم‌تر مشکل چارت سازمانی است. نمی‌خواهم عملکرد سازمان بسیج را زیر سؤال ببرم بلکه به دنبال دفاع از آن هستم اما متأسفانه شهرداری تهران در بخش برنامه‌های فرهنگی دچار برنامه‌های مناسبتی شده است.

تندگویان با بیان اینکه شهرداری تهران باید از این برنامه‌های مناسبتی خارج شود تأکید کرد: این برنامه‌ها تبدیل به قصه هزینه شده است و هیچ کار ماندگاری ندارد. این درد‌ها باید حل شود.

وی در تذکر دیگری درباره نصب بزرگ‌ترین ساعت عقربه‌ای در شهر تهران گفت: روزی شهرداری تهران اعلام کرد که می‌خواهد بزرگ‌ترین ساعت عقربه‌ای را در تهران نصب کند اما این ساعت امروز تبدیل به کوچک‌ترین ساعت دیجیتالی شده است که آن هم بسیاری از موارد کار نمی‌کند.

وی همچنین نسبت به عملکرد روزنامه همشهری انتقاد کرد و گفت: این جریده هیچ محتوایی و اندیشه‌ای ندارد و تبدیل به آگهی‌نامه شده است و باید برای آن فکری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز