خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

پیشرفت در ۳۰ سال گذشته نشان داد که ما می‌توانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۹

۳۰ سال پیشرفت در اوج تحریم نشان داد که ما می‌توانیم حال ما در سنگر شورای شهر حضور داریم و باید در راستای خدمتگزاری اولویت‌هایی را در دستور کار خود قرار دهیم.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در اوج تحریم بودیم اما به پیشرفت رسیده‌ایم گفت: این پیشرفت نشان داد که ما می‌توانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " اقبال شاکری " در نطق پیش از دستور خود اشاره‌ای به یوم‌الله ۱۳ آبان کرد و تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار نیست بلکه یک شعور سیاسی بالا برخواسته از دانش تاریخی و تحلیل سیاسی معاصر مردم است که مختص ایران نیست.

وی ادامه داد: ۳۰ سال پیشرفت در اوج تحریم نشان داد که ما می‌توانیم حال ما در سنگر شورای شهر حضور داریم و باید در راستای خدمتگزاری اولویت‌هایی را در دستور کار خود قرار دهیم.

این عضو شورای شهر تهران توسعه حمل و نقل شهری روان، ساماندهی ساخت و ساز شهری از نظر ایمنی و فنی و سبک معماری ایرانی اسلامی کاهش آلاینده‌های شهری و افزایش سلامت عمومی، استقرار مدیریت یکپارچه شهری، بورکراسی اداری، مشارکت واقعی و هوشمندانه مردم در امور مختلف شهری را از جمله این اولویت‌ها دانست و تأکید کرد: ما باید در فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، سرعت رشد مقالات علمی، پیشرفت‌های دفاعی نیز عزم جدی داشته باشیم. چراکه هر بار که اراده کرده‌ایم و تمرکز کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

شاکری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت و فرزندان و سربازان دیپلماسی کشور گفت: باز هم غرور ملی ما برانگیخته شد و راه را بر تفرقه و تشتط سیاسی بست. بیانات رئیس جمهور نیز این مسیر را برای معیارهای مذاکره اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دیگر ما نمی‌توانیم کارهای کوچک را انجام دهیم افزود: باید نشان دهیم که محیط شورای شهر در این دوره محیطی آرام است و با در دست گرفتن کارهایی مهم فرصت را از دست ندهیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود فریاد مرگ بر اسرائیل را ذخیره اصلی انقلاب دانست و تأکید کرد: در این مسیر هیچگاه بخاطر یک مشت دلار سر فرود نیاوردیم و از هیچ دیکتاتوری دفاع نکردیم اما از حق مظلوم دفاع کرده‌ایم و سکوت نکرده‌ایم. امام راحل این کار‌ها را استوانه انقلاب می‌دانست.

شاکری در پایان با بیان اینکه این قرن، قرن رشد و شکوفایی تمدن اسلامی با محوریت اهل بیت از سرزمین فارس است تصریح کرد: این حادثه عظیم انسانی و رفتار ما در برابر استکبار در تاریخ انسانیت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر در حین صحبت‌های شاکری شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز