خبرگزاری کار ایران

طی فعالیت ۲ خط اتوبوسرانی از مترو صادقیه و مترو چیتگر صورت گرفته است؛

اختصاص ۲۳ دستگاه اتوبوس به پایانه حمل و نقل عمومی دریاچه شهدای خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۲۸

پایانه دریاچه شهدای خلیج فارس با مساحت ۳ هزار متر مربع، دارای ۵ سکو، روشنایی کامل، سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس، کانکس استقرار عوامل اتوبوسرانی و دیگر تجهیزات مورد نیاز یک پایانه مجهز است.

ایلنا: اتوبوس‌های خط دریاچه شهدای خلیج فارس از پایانه مترو صادقیه و پایانه مترو چیتگر با هدف ارتقای دسترسی شهروندان و مراجعه کنندگان هر روز از ساعت ۳۰:۵ صبح تا ساعت ۲۲ به مقصد این مجموعه تفریحی گردشگری، سرویس دهی دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پایانه حمل و نقل عمومی دریاچه شهدای خلیج فارس بعنوان هفتمین پایانه ناوگان حمل و نقل عمومی موجود در قطب تفریحی گردشگری پایتخت از بدو افتتاح و بهره برداری از مجموعه دریاچه و با انتقال ۲ خط اتوبوسرانی از میدان ساحل به آن، فعال شده و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۳۰:۵ صبح تا ۱۵:۲۰ شب از مبدا پایانه دریاچه، به مترو صادقیه و مترو چیتگر تردد کنند.

حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ در ابن باره گفت: پایانه دریاچه شهدای خلیج فارس با مساحت ۳ هزار متر مربع، دارای ۵ سکو، روشنایی کامل، سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس، کانکس استقرار عوامل اتوبوسرانی و دیگر تجهیزات مورد نیاز یک پایانه مجهز است.

این پایانه بعد از اتمام عملیات عمرانی و تجهیز، در تاریخ ۱۳ تیرماه با راه اندازی ۲ خط و اختصاص ۲۳ دستگاه اتوبوس به بهره برداری رسید و فعالیت خود را در جهت خدمت رسانی به شهروندان آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز