خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران پیشنهاد کرد:

طبقات اول ساختمان‌های اداری و تجاری پارکینگ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۶

بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا به دلیل تردد خودروهاست که این آمار به جز تردد موتورسیکلت‌های دودزا و فعالیت کارخانجات است / الزام خودروها به معاینه فنی باید در طول سال با جدیت پیگیری شود.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران تبدیل به پارکینگ شده است پیشنهاد کرد طبقات همکف ساختمان‌های اداری و تجاری تبدیل به پارکینگ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا تقی‌پور پس از ارائه گزارش رئیس پلیس راهور تهران درباره تردد خودروهای دودزا در سطح شهر تهران گفت: بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا به دلیل تردد خودروهاست که این آمار به جز تردد موتورسیکلت‌های دودزا و فعالیت کارخانجات است. از این رو لازم است مسئله معاینه فنی با جدیت بیشتر پیگیری شود.

وی ادامه داد: البته الزام خودروها به معاینه فنی باید در طول سال با جدیت پیگیری شود تا شاهد تراکم سنگین خودروها در مراکز معاینه فنی نباشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از خودروها با سوخت گازوئیلی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند گفت: باید تدابیر لازم برای عدم تردد این خودروها فراهم شود.

تقی‌پور در بحثپارکینگ نیز گفت: با یک نگاه ساده در شهر متوجه می‌شویم که درصد زیادی از خیابان‌ها تبدیل به پارکینگ شده است. باید سخت‌گیری بیشتری در این زمینه انجام شود. به طوری که علاوه بر شناسایی ساختمان‌های اداری و تجاری که پارکینگ‌هایشان را تغییر کاربری دادند باید طبقات همکف این ساختمان‌ها نیز تبدیل به پارکینگ شود.

تقی‌پور تأکید کرد: باید از پارکینگ‌های شهر تهران به عنوان یک پارکینگ استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز