خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران بامداد امروز از پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر بازدید کرد؛

پروژه شهید صدر روزهای آخر خود را طی می‌کند / بیش از هر چیز نیازمند دقت و سلیقه به خرج دادن هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۰

هم اکنون کار احداثپروژه شهید صدر به مرحله‌ای رسیده که دیگر نیاز به سرعت بخشیدن به کار نداریم و بیش از هر چیز نیازمند دقت و سلیقه به خرج دادن هستیم.

ایلنا: شهردار تهران بامداد امروز با حضور در پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر از آخرین مراحل کار این پروژه عظیم عمرانی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید عیسی شریفی قائم مقام شهردار و معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسینی معاون فنی و عمرانی، عبداللهی معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری، شهردار تهران را همراهی می‌کردند.

قالیباف و همراهان ابتدا با حضور در محل پل طبقاتی شهید صدر با عبور از روی آن از نزدیک در جریان آخرین مراحل ساخت قرار گرفتند و سپس در نشستی مشترک با مدیران و مجریان پروژه شرکت کردند.

شهردار تهران در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: آخرین مراحل احداثبزرگراه طبقاتی شهید صدر با تمام ظرفیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کارهای مربوط به احداثاین پروژه عظیم شهری به اتمام رسیده، اظهار داشت: هم اکنون مشغول انجام کارهای ایمنی و ظریف کاری هستیم.

قالیباف به نصب دیوارهای صوتی برای رفع مزاحمت‌های احتمالی برای ساکنان کنار بزرگراه اشاره کرد و گفت: در این پروژه هر ۵۰ متر ما با یک درز مواجه هستیم که قطعات عرشه را به هم وصل کرده است که هم اکنون اقدامات لازم برای استاندارد شدن این درزگیر‌ها در حال انجام است تا هم از نظر زیبایی و هم کیفیت مشکلی نداشته باشد.

به گفته وی تلاش می‌شود تا وقتی مردم از روی این پل ۱۱ کیلومتری عبور می‌کنند محل اتصال این درز‌ها را احساس نکنند و با دست انداز مواجه نشوند.

قالیباف بحثروشنایی بزرگراه طبقاتی شهید صدر را بسیار مهم و جدی دانست و عنوان کرد: ما باید ترافیک را به طول ۱۵ کیلومتر کنترل کنیم و این امری مهم است چرا که در این محدوده هم پل و هم تونل را داریم و باید سرعت‌ها و حرکت‌ها تنظیم باشد.

شهردار تهران عنوان کرد: هم اکنون کار احداثاین پروژه به مرحله‌ای رسیده که دیگر نیاز به سرعت بخشیدن به کار نداریم و بیش از هر چیز نیازمند دقت و سلیقه به خرج دادن هستیم.

وی با اشاره به آسفالت به کار رفته در این پروژه خاطر نشان کرد: مطمئنا «تاکنون چنین آسفالتی در کشور تولید نشده است.

شهردار تهران در پایان گفت: پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر روزهای آخر خود را طی می‌کند و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

حسینی: در بیش از ۵۰ درصد طول پروژه پل طبقاتی شهید صدر دیوار صوتی نصب می‌شود

بر اساس این گزارش، در ادامه این بازدید نیز معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه در بیش از ۵۰ درصد طول پروژه پل طبقاتی شهید صدر دیوار صوتی نصب می‌شود، گفت: خوشبختانه احداثپل صدر یک تحول خوب در کار مهندسی پل سازی کشور است که بادقت در حال انجام است.

مازیار حسینی افزود: برای اولین بار در کشور توانستیم دیوارهای جاذبه صوت را تولید کنیم. این کار بسیار پیچیده بود. بعد از اینکه برای وارد کردن تجهیزات دیوارهای صوتی از خارج از کشور با مشکل مواجه شدیم، تصمیم گرفتیم این دیوار‌ها در داخل کشور تولید شوند. بنابراین تولید این محصول در کشور آغاز و تست‌های متعدد آزمایشگاهی انجام شد تا این کاری که انجام می‌شود منطبق با استانداردهای اروپایی و روز دنیا باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ما از نظر ایمنی فقط به استاندارهای ملی اکتفا نکرده‌ایم، تصریح کرد: نیوجرسی‌های ۵۰ سانتی متری طراحی شده که در طرفین پروژه در حال انجام است که این میزان مازاد آن چیزی است که در آیین نامه‌های ما آمده است.

حسینی اضافه کرد: چراغ‌هایی که در این پروژه طراحی شده تداعی کننده موضوعات نیایش و دعا که هم اکنون نیز نصب شده و با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تنها کمی ریزه کاری در عملیات احداثاین پروژه باقی مانده است، تصریح کرد: به زودی پروژه به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز