خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ترافیک و رسانه تمدید شد

کد خبر : ۱۱۳۷۴۲

تاکنون ۳۴۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده آثار بیشتری به جشنواره ارسال شود / مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ترافیک و رسانه ۱۳ آبان ماه در ایوان شمس برگزار می‌شود.

ایلنا: ‌مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ترافیک و رسانه که تا ۳۰ مهرماه تمدید شده بود تا دوم آبان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " کاظمی دینان " در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با بیان اینکه اختتامیه ششمین جشنواره ترافیک و رسانه ۱۳ آبان ماه در ایوان شمس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در راستای گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه برگزار می‌شود و امیدواریم در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا دو آبان‌ماه تمدید شد، گفت: ‌ علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثارشان را در محورهای ترافیک، آموزش و فرهنگ‌سازی، ترافیک، قانون و مجریان، ترافیک و رسانه‌های شهروندی، ترافیک و توسعه پایدار، ترافیک و انسان، ترافیک و حمل و نقل و ترافیک و تعامل بین بخشی ارسال کنند.

دبیر ششمین جشنواره ترافیک و رسانه، ادامه داد: تاکنون ۳۴۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده آثار بیشتری به جشنواره ارسال شود.

کاظمی دینان از برگزاری کارگاهی آموزشی در چهارم آبان‌ماه در محل مرکز کنترل ترافیک خبر داد و گفت: همایش پیاده‌روی ویژه خبرنگاران نیز دوم آبان ماه در محل پارک هنرمندان برگزار خواهد شد.

فرقانی دبیر علمی ششمین جشنواره ترافیک و رسانه نیز درباره داوری آثار رسیده، اظهار کرد: داوری علمی و کاملا بی‌طرفانه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز