خبرگزاری کار ایران

طی طرح استقبال از مهر از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ صورت می‌گیرد؛

اجرای تمهیدات لازم برای ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی در طول سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۷

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت تردد در معابر منطقه و جلوگیری از ترافیک احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

ایلنا: حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲، به منظور رفاه حال شهروندان بویژه دانش آموزان، با تدارک تمهیداتی، وضعیت یکساله حمل و نقل عمومی در این منطقه را بیش از پیش ساماندهی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، " حسین مرادی " شهردار منطقه در این باره گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت تردد در معابر منطقه و جلوگیری از ترافیک احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

افزایش تعداد شاغلین خطوط خصوصی اتوبوسرانی، برطرف کردن نقص اتوبوسهای متوقف شده توسط سامانه تندرو ۵، رفع نواقص ظاهری اتوبوس‌ها توسط شرکت‌های وابسته، پوشش ترافیکی تقاطع‌ها و محورهای منتهی به مدارس توسط پلیس راهور منطقه و استقرار آن‌ها در پایانه‌های اتوبوسرانی و مجموعه ورزشی آزادی در زمان مسابقات همچنین همکاری پلیس راهور با تاکسیرانی منطقه در ایستگاه‌های تاکسی و اعمال قانون و جلوگیری از فعالیت خودروهای شخصی مسافربر از جمله اقداماتی است که اجرای آن‌ها طی سال تحصیلی جدید مدنظر قرار دارد.

وی افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، جلسه‌ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، فرمانده پلیس راهور، مدیر و معاون بهره برداری سامانه تندرو ۵ شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیرعامل شرکت راهبر سبز پایتخت، مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه همچنین شهرداران نواحی چهار گانه و… تشکیل و در خصوص موارد مطرح شده بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز