خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور به ایلنا خبر داد؛

پلمپ ۸ مرکز معاینه فنی / اعلام ارزیابی نهایی مراکز معاینه فنی تا پایان آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۱

در حال ارزیابی مراکز معاینه فنی در کشور هستیم که از مجموع ۱۱۲ مرکز تاکنون ۸ مرکز پلمب شدند چراکه از حداقل استانداردهای لازم برخوردار نبودند / اضافه کردن هر آیتم به مراکز معاینه فنی برای درآمدزایی مراکز است.

ایلنا: مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، گفت: تا پایان آبان ماه امسال ارزیابی از تمامی مراکز انجام می‌شود و نتیجه آن نیز رسما اعلام خواهد شد.

" سعید قیصر " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره مراکز معاینه فنی و استاندارد بودن آن، اظهار کرد: در حال ارزیابی مراکز معاینه فنی در کشور هستیم که از مجموع ۱۱۲ مرکز تاکنون ۸ مرکز پلمب شدند چرا که از حداقل استانداردهای لازم برخوردار نبودند.

وی با بیان اینکه دو مرکز از این مراکز پملب شده متعلق به استان البرز است، تصریح کرد: ‌دو مرکز دیگر نیز متعلق به مراکز شهرستان‌های استان تهران هستند و تا پایان آبان ماه امسال ارزیابی از تمامی مراکز انجام می‌شود و نتیجه آن نیز رسما اعلام خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌و‌نقل همگانی کشور، با بیان اینکه مراکز معاینه فنی شهر تهران از سایر مراکز از استاندارد بالایی برخوردار نیستند‏، گفت: ‌بعد از ارزیابی دقیق مراکز تهران نسبت به عملکرد این مراکز نیز اظهار نظر خواهیم کرد که چه میزان استاندارد هستند.

قیصر با بیان اینکه انجام تست مخازن خودروهای گازسوز موضوع مهمی است که مغفول واقع شده است، تاکید کرد: این مخازن که بسیار خطرناکند باید سالی یکبار مورد معاینه فنی قرار گیرند که متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد. ما به دنبال این هستیم که حتما خودروهای گازسوز و مخازن آن‌ها سالانه چک شود.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، درباره تست آلودگی صوتی در مراکز معاینه فنی تهران نیز گفت: به اعتقاد من بهتر است تمرکزمان در مراکز درباره تست آلودگی هوا و مخازن خودروهای گازسوز باشد البته اضافه کردن هر آیتم به مراکز معاینه فنی برای درآمدزایی مراکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز