خبرگزاری کار ایران

تشکری خبر داد:

بهره برداری رسمی نیمه جنوبی خط ۳ مترو در مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۳

خط ۳ طولانی‌ترین خط مترو تهران است که از ازگل و نیاوران در شمال شرقی آغاز و تا بزرگراه آزادگان در جنوب غربی شهر ادامه می‌یابد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه راه اندازی آزمایشی و تست سرد نیمه جنوبی خط ۳ متروی تهران‌ صورت گرفته است گفت: نیمه جنوبی این خط مترو حدفاصل چهار‌ راه ولی‌عصر(عج) تا بزرگراه آزادگان در مهرماه به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، " سید جعفر تشکری هاشمی " با بیان این مطلب اظهار کرد: نیمه جنوبی خط ۳ مترو تهران تکمیل شده و کارهای جزئی باقی مانده در ایستگاه‌ها هم اکنون در حال اتمام است تا بتوانیم در مهرماه این بخش از خط ۳ مترو را به بهره برداری رسمی رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: خط ۳ طولانی‌ترین خط مترو تهران است که از ازگل و نیاوران در شمال شرقی آغاز و تا بزرگراه آزادگان در جنوب غربی شهر ادامه می‌یابد.

معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: عملیات ساخت نیمه جنوبی خط ۳ متروی تهران حدفاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا اتوبان آزادگان(آیت الله سعیدی) به طول ۱۲ کیلومتر به اتمام رسیده و با بهره برداری از این بخش از خط در مهرماه ساکنان محلات جنوبی شهر مانند اسماعیل آباد، عبدل آباد، نعمت آباد، جوادیه، منیریه و دیگر ساکنان در این مسیر می‌توانند از مترو بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: بخش شمالی این خط نیز به سرعت در حال آماده‌ سازی است که امیدواریم تا پایان بهار ۹۳ خط ۳ مترو تهران، به ازگل و نیاوران متصل ‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز