خبرگزاری کار ایران

یکطرفه شدن موقت خیابان امام خمینی، حدفاصل قصرالدشت تا خوش

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۲

طی این مدت مسیر جایگزین برای تردد به سمت شرق از طریق خیابان قصرالدشت، خیابان هاشمی و قصرالدشت، مالک اشتر به سمت شرق است.

ایلنا: ‌ در راستای اجرای عملیات فاز نهایی طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره)، از تاریخ ۳۰ شهریورماه، خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان خوش یکطرفه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: با توجه به تاثیر اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) بر روان شدن ترافیک محورهای منتهی به این معبر و کاهش ترافیک خیابان های همجوار و همچنین تسریع در ادامه روند اجرای این عملیات، در فاز نهایی مسیر غرب به شرق این معبر حد فاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان خوش مسدود شده و تردد در این محدوده از شرق به غرب صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان این که زمان بندی اجرای عملیات ضلع شمالی این معبر حد فاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان خوش ۲ ماه به طول خواهد انجامید افزود: طی این مدت مسیر جایگزین برای تردد به سمت شرق از طریق خیابان قصرالدشت، خیابان هاشمی و قصرالدشت، مالک اشتر به سمت شرق است.

به گفته شهردار منطقه با هماهنگی ها و رایزنی های انجام شده با پلیس راهور برای استقرار نیروهای اجرایی و تعویض المان ها و تابلوهای ترافیکی و انتظامی به زودی این معبر به طور موقت یکطرفه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز