خبرگزاری کار ایران

عدم همکاری اداره آب موجب شد؛

قطعی آب و اخلال در تولید و فعالیت‌های اقتصادی شهرک صنعتی خاوران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۰۹

در پی مشکلاتی که در شهرک صنعتی خاوران برای تولیدکنندگان ایجاد شد و در پی تماس‌های فعالان اقتصادی و مدیریت شهرک صنعتی خاوران با خبرگزاری کار ایران، «ایلنا» در رابطه با مشکلات اداره آب، خبرنگار «ایلنا» تلاش کرد با مسئولان اداره آب مربوطه مصاحبه کند.

مسئولان اداره آب اما اعلام کردند اجازه مصاحبه با هیچ رسانه‌ای را نداشته و گفتند تنها با مدیریت شهرک صنعتی خاوران در رابطه با مشکلات ایجادشده مذاکره می‌کنند و نه حتی فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی.

شهرک صنعتی خاوران تنها دارای یک انشعاب آب است در صورتی که باید 6 انشعاب آبی داشته باشد. همچنین هزینه قبض آب باید توسط اداره آب منطقه جمع‌آوری شود و نه شرکت شهرک صنعتی خاوران.

یک کنتور حجمی برای 4 هزار واحد

مهدی شیخ سفلی، مدیرعامل شرکت تعاونی درودگران و نوآوران مجتمع صنعتی خاوران به «ایلنا» گفت: یک کنتور حجمی برای 4 هزار واحد صنفی گذاشته‌اند. هر 6 سایت شهرک صنعتی خاوران از همان کنتور حجمی استفاده می‌کنند. البته هر سایت یک کنتور فرعی دارد.

او تاکید کرد: در صورتی که هر سایت یک کنتور فرعی و یک انشعاب جداگانه نیاز دارد. اما اداره آب تنها یک انشعاب برای 6 سایت شهرک صنعتی خاوران در نظر گرفته است.

شیخ سفلی گفت: قبض آب شهرک صنعتی 408 میلیون تومان آمده است. شرعا و عرفا چگونه این قبض را بین سایت‌ها و فعالان اقتصادی شهرک تقسیم کنیم؟ باید هر سایتی جداگانه یک انشعاب مجزا داشته باشد و اداره آب منطقه نیز باید خود برای جمع‌آوری پول آب اقدام نکند نه شرکت شهرک صنعتی خاوران.

او افزود: باید هر سایتی انشعاب جداگانه داشته باشد و اگر قبض آب را پرداخت نکرد، آب سایت متخلف قطع شود نه تمام شهرک صنعتی خاوران. اکنون به دلیل اینکه عده‌ای قبض آب را پرداخت نکرده‌اند، آب کل شهرک صنعتی قطع شده است. خانم مساوات، مسئول مربوطه در اداره آب که در خیابان فاطمی واقع شده است نیز می‌گوید تنها در صورتی 6 انشعاب به شهرک صنعتی خاوران می‌دهد که از نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری نامه بیاوریم.

قطعی آب و اخلال در تولید و فعالیت‌های اقتصادی شهرک صنعتی خاوران

 

خبرنگار:زهرا اینانلو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز