خبرگزاری کار ایران

جلد سوم دانشنامه اسلامی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۲۵۳

جلد سوم دانشنامه اسلامی،کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست عصر امروز در تهران رونمایی شد.

به گزارش ایلنا،  جلد سوم دانشنامه اسلامی،کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست عصر امروز با حضور حضرت آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی،مهندس فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی و دکتر حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و مدیرعامل بنیاد دایرة المعارف اسلامی علوم در تهران رونمایی شد.

درابتدای این مراسم آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از روند تهیه و تدوین این دانشنامه را ارائه کرد و گفت:براساس برنامه ریزی و پیش بینی های به عمل آمده قرار است تا طی 10 سال آینده با انتشار 21 جلد این مجموعه به اتمام برسد.

در این مراسم، دکتر حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به اهمیت و ضرورت تدوین چنین دانشنامه ارزشمندی در حوزه کشاورزی گفت:این اقدام علمی بدون تردید نقش موثری در بهره گیری کشاورزی از تعالیم اسلامی خواهد داشت و کاری درخور و شایسته خواهد بود.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی و معرفی مناسب این اثر بویژه از سوی دانشکده های کشاورزی وکتابخانه ها تاکید کرد و استفاده موثر و مطلوب از این اثر علمی را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز