خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز آثار سینمایی معرفی شد

کد خبر : ۲۲۳۷۳۳

با حکم معاون وزیر ارشاد؛ سیدمصطفی ابطحی به عنوان دبیر کل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

با حکم حجت الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی)، سیدمصطفی ابطحی به عنوان دبیر کل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن این حکم آمده است: باتوجه به درخواست صنوف و فعالان سینمایی و دستور مقام عالی وزارت در ارتباط با تمرکز فعالیت مبارزه با تکثیر و عرضه غیرمجاز محصولات سینمایی و سمعی و بصری با تکیه بر جلب همکاری و مشارکت همه‌جانبه صنوف سینمایی اعم از تهیه‌کنندگان، موسسات ویدئو رسانه، دفا‌تر توزیع و پخش و نظیر آن و به منظور ایجاد امنیت و تثبیت فضای اطمینان بخش برای عرضه آثار سینمایی و سمعی و بصری به موجب این حکم به عنوان دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

هماهنگی با نهادهای ذیربط و تشکیل ستاد مذکور با محوریت صنوف سینمایی برای انجام فعالیت فرهنگی – ترویجی، فعالیت عملیاتی و مبارزه با شبکه‌های غیر مجاز، فعالیت آموزشی و فنی و فعال سازی ستاد استانی ازجمله مأموریت‌های جنابعالی است. بدیهی است موسسه رسانه‌های تصویری به عنوان نهاد پشتیبان همکاری و همراهی لازم را در پیشبرد این وظیفه خطیر برعهده خواهد داشت؛ توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز