خبرگزاری کار ایران

۲۲ مهر در پردیس ملت؛

سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۷۰

سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ۲۲ تا ۲۸ مهرماه به مدت ۶ روز در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با خوش آمدگویی قومیت‌های مختلف ایران همراه با ساز و دهل فردا ۲۲ مهرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در پردیس سینما ملت افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به دبیری حبیب ایل بیگی همزمان با عید سیعد غدیر، با خوش آمدگویی قومیت‌های مختلف ایرانی همراه با ساز و دهل فردا ۲۲ مهرماه ساعت ۹:۳۰صبح رسما افتتاح می‌شود.

آغاز رسمی این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران بدون هیچ سخنرانی و تنها با حضور اقوام مختلف ایرانی در محوطه باز پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

دراین مراسم نمایندگانی از قومیت‌های مختلفی چون، کرد، لر، بلوچ، یاسوج، تربت حیدریه، مازندران و… حضور دارند و درحالیکه لباس‌های محلی پوشیده‌اند، به منظور معرفی فرهنگ و سنت نقاط مختلف ایران نمایش آیینی به همراه موسیقی بومی نقاط مختلف ایران را در حضور مهمانان داخلی و خارجی اجرا می‌کنند.

در ادامه همراه با اجرای موسیقی آیینی مناطق مختلف اسپند نیز دود می‌شود و پس از آن روبان قرمز سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران توسط حبیب ایل بیگی دبیر و میزبان این دوره از جشنواره بریده می‌شود و به این ترتیب سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رسما افتتاح می‌شود.

پس از افتتاح رسمی این مراسم فیلم کوتاه «میزبان» به کارگردانی امید عبداللهی به عنوان نخستین فیلم از این جشنواره رأس ساعت ۱۰:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس سینما ملت نمایش داده می‌شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری حبیب ایل بیگی ۲۲ تا ۲۸ مهرماه به مدت ۶ روز در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز