خبرگزاری کار ایران

استقبال از فیلم «امروز» در روزهای پنجشنبه و جمعه

کد خبر : ۱۹۷۸۴۴

میزان فروش فیلم امروز در پنجشنبه و جمعه؛ معادل ۸۰ میلیون تومان بود. این فیلم در سینما استقلال در روز جمعه؛ ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در سینما آزادی ۱۴ میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی امروز که به عنوان تنها فیلم سینماهای کشور در کنار فیلم فرشته‌ها باهم می‌آیند؛ روز پنجشنبه۳۰ و جمعه۳۱ امرداد اکران شده؛ مورد استقبال بسیار خوب مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میزان فروش این فیلم در روزهای پنجشنبه۳۰ و جمعه۳۱ مرداد معادل ۸۰ میلیون تومان بود به شکلی که میزان فروش این فیلم در سینما استقلال در روز جمعه۳۱ مرداد ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در سینما آزادی ۱۴ میلیون تومان بود.

این نکته ثابت می‌کند که سینمای اندیشه به شرط مهیا شدن و امکان عرضه قابلیت فروش خوبی دارد و برخلاف دیدگاه برخی، مخاطبین انبوه خود را در میان مردم دارد.

از طرفی دیگر فیلم‌هایی که رویکرد دینی و مذهبی دارند و در تضاد با مناسبت‌های روز نیستند می‌توانند با اکران مناسب مخاطبان واقعی خود را جذب کنند و به رونق اقتصادی سینمای دینی کمک خوبی کند.

امروز عنوان آخرین ساخته رضا میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین می‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز