خبرگزاری کار ایران

منیژه حکمت:

تکیه بر تولید و توان ملی مهمترین ویژگی یک گروه صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۰۰

مهمترین هدف یک مجموعه صنعتی موفق صنعتی موفق باید ظرفیت سازی بیشتردر تولید واشتغالزایی همچنین کاهش آلایندگی های زیست محیطی باشد.

علی سرتیپی و منیژه حکمت از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون در بازدید ازکارخانجات گروه صنعتی انتخاب با اشاره به اینکه بزرگترین مساله ای که در این گروه صنعتی حائز اهمیت است تکیه بر تولید ملی است ادامه داد: این تولید در بخش بسیار وسیع با همدلی کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه به خوبی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، منیژه حکمت؛ با بیان اینکه در شرایط اقتصادی حساس کشور، دیدن گروهی با چند هزار کارگر جوان و پر انرژی بسیار لذت بخش است افزود: وقتی در کارخانه های مختلف یخچال سازی، تلویزیون سازی و دیگر کارخانه های گروه انتخاب، چهره های کارگرانی را دیدم که هرکدام به بخشی از این تولید ملی کمک کرده و در این شرایط اقتصادی بیمار، این گونه زندگی خود را تأمین می کنند بسیار خوشحال شدم.

این تهیه کننده و کارگردان برجسته سینمای ایران با بیان این که گروه صنعتی انتخاب را مجموعه ای همدل و هماهنگ در جهت ارتقا جایگاه تولید ملی دیدم، بیان داشت: در بازدید از خطوط تولید این مجتمع صنعتی، با کارخانجاتی بدون آلایندگی های زیست محیطی و بسیار صمیمی و همدل از نظر انسانی مواجه شدم و در مجموع، در این بازدید حس بسیار خوبی داشتم.

حکمت افزود: امیدوارم این مجتمع صنعتی، در مسیر ظرفیت سازی بیشتر برای تولید و جذب نیرو و اشتغالزایی به پیش رود تا بتواند در جهت تولید محصولات بیشتر و ارتقا و توسعه تولید ملی در صنعت لوازم خانگی حرکت کند.

وی در خصوص فیلم سینمایی " شهر موش ها ۲ " که به زودی بر روی پرده سینماهای کشور اکران خواهد شد، تصریح کرد: شهر موش ها نیز پروژه ای ملی است که اولویت خود را حمایت از سایر برندهای ملی و همچنین تولید ملی می داند.

تهیه کننده فیلم سینمایی " شهر موش ها ۲ " همچنین در خصوص کاراکترها و شخصیت های فیلم پرخاطره شهر موش ها و جایگاه آن ها در این فیلم جدید گفت: همه شخصیت ها و کاراکترهای قسمت های قبل شهر موش ها در فیلم جدید هم حضور دارند، البته همه آن ها و البته زندگی و اجتماع آن ها نیز در این سال ها بزرگ تر شده و دچار تحولاتی شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این فیلم سه نسل مخاطب را با خود همراه کند، تصریح کرد: متولدین اواخردهه پنجاه و همچنین دهه شصتی ها و تقریباً بسیاری دیگر از افراد بالای ۲۵ سال که از این فیلم خاطرات زیادی دارند به همراه کودکان زیر دوازده سال، مخاطبان اصلی این فیلم هستند.

وی تصریح کرد: سینماهای نیمه فعال و تعطیل در بسیاری از نقاط کشور، با اکران این فیلم مجدداً فعال و احیا می شوند. از سوی دیگر برای شهرها و مناطقی که سینما ندارند نیز برنامه های ویژه ای پیش بینی کرده ایم تا بتوانند مانند بقیه نقاط کشور، همراه شهر موش ها شوند.

این تهیه کننده و کارگردان برجسته سینمای ایران به زمان اکران و برنامه های جانبی گسترده اکران فیلم شهر موش ها اشاره کرد و افزود: فیلم " شهر موش ها ۲ " از ۲۹ مرداد ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد و در کنار اکران فیلم، جشن ها و برنامه های زیادی در کل کشور اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز