خبرگزاری کار ایران

در خانه سینما؛

دیدار نوروزی رئیس سازمان سینمایی با سینماگران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۲۹

در این مراسم علاوه بر حجت الله ایوبی، محمدمهدی عسگرپور، رضا کیانیان، فرشته طائرپور، مائده طهماسبی، علی دهکردی، ابوالحسن داودی، داریوش فرهنگ و شادمهر راستین سخنرانی کردند.

دیدار نوروزی حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران این سازمان با سینماگران در خانه سینما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این دیدار که در خانه سینما در حال برگزاری است، هنرمندانی همچون رضا کیانیان، علی عطشانی، منوچهر محمدی، مسعود رایگان، داریوش اسد‌زاده، فرهاد آئیش، مجید مظفری، علی دهکردی، ابوالحسن داوودی، محمدرضا شرف‌الدین؛ عبدالله اسکندری، داریوش فرهنگ، حمید رضایی، فرهاد توحیدی، حسین زندباف، هوشنگ میرباقری، فرشته طائر‌پور، محمدرضا سقوط، نمایندگان صنوف سینمایی و جمع زیادی از اهالی سینما حضور دارند.
ایوبی را در این دیدار رسول صادقی مدیر روابط عمومی، امیر ایل بیگی، محمدرضا جعفری جلوه و محمد احسانی همراهی می‌کنند.

تعداد زیادی از سینماگران به خانه سینما آمدند، به طوری که طبقه اول و دوم خانه سیف الله داد تکمیل شد و عده‌ای بسیاری نیز در حیاط خانه سینما حضور دارند.

در این مراسم علاوه بر حجت الله ایوبی، محمد مهدی عسگر پور، رضا کیانیان، فرشته طائر پور، مائده طهماسبی، علی دهکردی، ابوالحسن داودی، داریوش فرهنگ، شادمهر راستین، سخنرانی کردند.

اجرای مراسم را حسین پاکدل برعهده داشت و مراسم تا ساعت ۲۰ شب به طول انجامید
گزارش تکمیلی و مشروح این برنامه متعاقبا ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز