خبرگزاری کار ایران

تهیه کننده فیلم با دیگران:

باید جدول اکران فیلم‌ها برای یک سال یا شش ماه مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۰۵

اقدامات سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش قابل تقدیر است اما امیدوارم روزی برسد که ما جدول اکران را برای ۶ ماه یا یک سال تنظیم شده داشته باشیم.

ایلنا: تهیه‌کنندگان ۵ فیلم اکران شده در نوروز از فضای بوجود آمده در ماه‌های اخیر استقبال و ابراز امیدواری کردند که این فضا همچنان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سماواتی تهیه کننده فیلم «بادیگران» که در مراسم افتتاح اکران نوروزی ۵ فیلم صحبت می‌کرد، گفت: اقدامات سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش قابل تقدیر است اما امیدوارم روزی برسد که ما جدول اکران را برای ۶ ماه یا یک سال تنظیم شده داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم شورای صنفی نمایش شرایطی را ایجاد کند تا موقعیت اکران فیلم‌ها بهتر شود زیرا گاهی یک فیلم ساخته می‌شود اما اکران آن با اما و اگرهای زیادی همراه می‌شود.

سماواتی همچنین گفت: باید از شرکت سینمایی نورتابان که پخش فیلمی همچون «بادیگران» را برعهده گرفت تشکر کنم.

پژمان لشگری پور مجری طرح فیلم «چ» نیز با اشاره به مرحوم رسول ملاقلی پور کارگردان فقید سینمای ایران گفت: این روزها مصادف است با سالروز درگذشت رسول ملاقلی پور و ما ۷ سال پیش وی را تا خانه ابدی بدرقه کردیم اما امیدوارم که هرگز کسانی را که در سینمای ارزشی ما تلاش کردند را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح اکران نوروزی گفت: این جلسه می‌تواند طلیعه‌ای باشد برای اکران بهتر و مفصل‌تر فیلم‌ها و سیاست‌ها برای اکران فیلم‌ها مضمونی‌تر شود تا تلاش‌ها در مرحله تولید متوقف نشود.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال جدید حال همه ما و حال سینمای ما براساس اصل احسن الحال به حال برتر و بهتر برود و در همه سینماها و برای همه فیلم‌ها صف تشکیل شود و شلوغ شود.

منصور لشگری تهیه کننده فیلم «خط ویژه» نیز گفت: امیدوارم با اجرای چنین طرح‌هایی سال آینده سال آشتی مردن با سینما باشد و آرزوی ما این است که در همه عرصه‌ها و به ویژه سینما شرایط خوب شود.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه مردم از فرصت مساوی برای خوب زندگی کردن برخوردار باشند و با دیدن فیلم‌های روی پرده شاد شوند و لذت ببرند.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «طبقه حساس» نیز گفت: مهمترین بخش برگزاری مراسم‌های اکران و افتتاحیه اطلاع رسانی و پوشش اخبار توسط رسانه‌هاست. امیدوارم این امر جدی تلقی شود و در بخش تبلیغات شرایطی بوجود آید که با تبلیغ فیلم‌ها در سال آینده مخاطبان زیادی به سینما بیایند.

محمود رضوی تهیه کننده فیلم «معراجی ها» نیز گفت: آرزو می‌کنم که با اکران این ۵ فیلم سال سینمایی پرشوری برای همه اهالی سینما بوجود آید.

وی ادامه داد: باید از مسئولان صدا و سیما که شرایطی را فراهم آوردند تا فیلم «معراجی‌ها» اکران شود و اکران سینمایی در سال ۹۳ در شهرستان‌ها شروع خوبی داشته باشد تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز