خبرگزاری کار ایران

فراخوان سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت بزودی منتشر می شود

کد خبر : ۱۵۲۳۲۶

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سال آینده همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزارمی‌شود.

فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بزودی منتشر می شود.

به گزارش ایلنا؛ دوره سیزدهم جشنواره بین المللی مقاومت قرار است با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود.

برپایه این خبر فراخوان این رویداد سینمایی در قالب بخش های مختلف اهداف، موضوعات، گاه شمار، تشریح بخش های اصلی شامل سینمای ایران، سینمای بین الملل، جایزه ویژه، جلوه گاه نور، بخش های جنبی، مقررات عمومی تنظیم شده که تا پایان هفته جاری از طریق رسانه ها منتشر می شود.

همچنین، عنوان شد: این فراخوان بر روی سایت جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به نشانی www. moqavematfilmfest. ir قرار می گیرد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سال آینده همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزارمی شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز