خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل جلیلی:

مدیران جدید سینمایی تخلفات مدیران قبلی را اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۳۶

انتظار از دولت جدید این است که خطاهای مدیران سینمایی دوره قبل را شناسایی کنند و گزارشی از عملکرد آن‌ها را به ما ارائه دهند زیرا سینماگران در سختی هستند و معتقدند دولت قبل سینما را متوقف کرده است.

ایلنا: ابوالفضل جلیلی معتقد است؛ دولت جدید نباید به راحتی از خطاهای دولت قبلی بگذرد و باید خطاهای آن‌ها را شناسایی و اعلام کند.

ابوالفضل جلیلی با اشاره به وضعیت امروز سینما گفت: در ابتدای دولت نهم، مدیران سینمایی دولت احمدی‌نژاد می‌گفتند که مدیران دولت قبلی اسلامی نبودند و ما آمدیم سینما را اصلاح کنیم اما آنها نه تنها این کار را نکردند بلکه سینما را خواباندند.

وی ادامه داد: برخی فیلم‌هایی که در دوره جواد شمقدری ساخته می‌شد؛ فروش‌های کلانی به دلیل حمایت‌های وزارت ارشاد داشت که سود آن برای افراد خاصی بود که بله قربان گوی آن‌ها بود به همین دلیل سینمای فرهنگی و مذهبی متوقف شد و پول‌های کلان سینما تنها به جیب عده معدودی از کارگردانان رفت.

کارگردان فیلم گل یا پوچ ادامه داد: انتظار ما از دولت جدید این است که خطاهای مدیران سینمایی دوره قبل را شناسایی کنند و گزارشی از عملکرد آن‌ها را به ما ارائه دهند زیرا سینماگران در سختی هستند و معتقدند دولت قبل سینما را متوقف کرده و خزانه بخش فرهنگ را با ندانم کاری به صفر رسانده است.

جلیلی گفت: مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر حکومتی بخواهد موفق باشند باید به هنرمندان متکی باشند اما امروز با جرات به فیلمسازان می‌گویم خدا را شکر کنیم که در زمان حیات این سه نفر دوربین فیلمبرداری وجود نداشت زیرا در این صورت ما امروز بیکار بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز