خبرگزاری کار ایران

ایوبی با هما روستا، شیر اندامی و انتظامی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۴

رئیس سازمان سینمایی با حضور در منزل هما روستا، ولی الله شیراندامی و عزت الله انتظامی؛ از این سه هنرمند عیادت کرد.

ایلنا: حجت الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی) از هما روستا، ولی الله شیراندامی و عزت الله انتظامی عیادت کرد.
به گزارش ایلنا؛ حجت الله ایوبی؛ عصر یکشنبه سوم آذر با حضور در منزل هما روستا، ضمن عیادت از آخرین وضعیت سلامتی و درمانی این هنرمند با سابقه عرصه تئا‌تر و سینما را اطلاع حاصل کرد. در این دیدار علیرضا رضاداد و محمد حیدری همراه ایوبی بودند.
رئیس سازمان سینمایی، پس از عیادت از هما روستا به دیدار ولی الله شیراندامی؛ بازیگر باسابقه سینمای ایران رفت که به تازگی از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را سپری می‌کند. در این دیدار ایوبی ضمن آرزوی سلامتی برای شیراندامی از آمادگی سازمان سینمایی برای پیگیری وضعیت درمانی وی اعلام کرد.
حجت الله ایوبی سپس با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فرمانیه، به دیدار عزت الله انتظامی رفت و جویای آخرین وضعیت جسمانی و درمانی وی شد. انتظامی بنا به اعلام خود و پزشکان معالج، قرار است امروز(۴ آذر) از بیمارستان مرخص شود.
حجت الله ایوبی علاوه بر عیادت از هنرمندان یاد شده، با حضور در منزل فرزانه شبانی و مجید فرازمند؛ از فیلمنامه نویسان سینمای ایران، ضمن تسلیت به خانواده فرازمند، برای سروش و آرش فرازمند آرزوی آرامش و برای بازماندگان از درگاه خداوند آرزوی صبر و شکیبایی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز