خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد:

فقط خانه سینما می‌تواند در شورای پروانه ساخت شرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۵

براساس قانون برای حضور در شورای پروانه ساخت، فقط خانه سینما می‌تواند دو نماینده معرفی کند که به وظیفه‌اش عمل کرده است.

ایلنا: روز گذشته(۲۸ مهر) خانه سینما نمایندگان خود را برای شرکت در شورای پروانه ساخت معرفی کرد و به دنبال آن حبیب الله کاسه ساز نیز به نمایندگی از موسسه موسوم به خانه سینمای ایرانیان؛ نمایندگان خود را معرفی کردند اما حجت الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) می‌گوید که فقط نمایندگان خانه سینما می‌توانند در شورای پروانه ساخت شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوبی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران افزود: ما برای هر چهار اسمی که مطرح شده احترام ویژه‌ای قائل هستیم اما براساس قانون برای حضور در شورای پروانه ساخت، فقط خانه سینما می‌تواند دو نماینده معرفی کند که به وظیفه‌اش عمل کرده است.

وی همچنین درباره فیلم لاله گفت: این فیلم بسیار جنجال برانگیز بود و سینماگران و کمیسیون فرهنگی مجلس با ساخت آن مخالف بودند و باید تلاش کنیم فیلم‌های اینگونه ساخته نشود و لاله‌های این‌گونه در سینمای کشور نروید و با شفافیت و مشورت کاری کنیم، حتی اگر پروژه‌هایی هم خوب باشند اگر باعثناراحتی اهالی سینما می‌شوند، تکرار نشوند.

ایوبی ادامه داد: درباره گذشته افشاگری نمی‌کنیم اما موارد را پیگیری می‌کنیم زیرا به طور طبیعی باید بررسی شود و حتی مراجع نظارتی باید پیگیری کنند. اما این کار باید بدون هیاهو و سروصدا و بدون زدن اتهام ناشایست به مدیران قبلی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز