خبرگزاری کار ایران

مجتبی راعی و عجیب‌ترین ماجرای جنگ‌های جهان در سینماتک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۶

در دومین روز هفته فیلم دفاع مقدس سینماتک خانه هنرمندان ایران، مستند «۲۳ و آن یک نفر» ساخته مهدی جعفری چهارشنبه سوم مهرماه به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: مستند «۲۳ و آن یک نفر» چهارشنبه سوم مهرماه ساعت ۱۷ در تالار ناصری روی پرده می‌رود و بعد از نمایش فیلم، مجتبی راعی و حبیب احمدزاده درباره آن به صحبت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در ادامه این هفته فیلم مستندهای «موج زنده» ساخته حبیب احمدزاده پنجشنبه چهارم مهر ساعت ۱۹، تکرار مستند «۲۳ و آن یک نفر» پنجشنبه چهارم مهر ساعت ۲۰ در فضای باز خانه هنرمندان ایران، «خاطراتی برای تمام فصول» ساخته مصطفی رزاق کریمی جمعه پنجم مهر ساعت ۱۷، «هفت نابخشوده: پشت صحنه ستون پنجم استخبارات ارتش عراق» ساخته مرتضی باقری شنبه ششم مهر ساعت ۱۷، «شما چه کسی هستید» ساخته وحید چاوش و «آخرین تیرآرش» ساخته حبیب احمدزاده یکشنبه هفتم مهر ساعت ۱۷ روی پرده می‌رود.

خسرو سینایی، احمدرضا درویش، پرویز پرستویی و کیومرثپوراحمد میهمانان بعدی این هفته فیلم‌اند که طی روزهای آینده به ترتیب بعد از نمایش فیلم‌ها صحبت خواهند کرد.

سینماتک خانه هنرمندان ایران در هفته دفاع مقدس هفته فیلم مستند دفاع مقدس را برگزار می‌کند که طی آن، شش فیلم مستند که از زاویه‌های متفاوتی به جنگ هشت ساله ایران و عراق پرداخته‌اند، طی شش روز متوالی به نمایش درمی آیند و مورد بحثقرار می‌گیرند.

حضور در این برنامه‌ها تا سقف ظرفیت سالن برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز