خبرگزاری کار ایران

توسط دو موتورسوار نا‌شناس بعداز نمایش فیلم پل چوبی؛

مهدی کرم‌پور مورد ضرب و شتم قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۰۷

مهدی کرم‌پور بعد از نمایش فیلم سینمایی پل چوبی در انجمن متخصصان علوم انسانی در خیابان ورشو از سوی دو موتور سوار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ایلنا: مهدی کرم‌پور کارگردان فیلم سینمایی پل چوبی از سوی دو نفر از موتورسواران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مهدی کرم‌پور کارگردان فیلم سینمایی پل چوبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با تأیید این مطلب افزود: روز چهارشنبه ۲۷ شهریور فیلم سینمایی پل چوبی در انجمن تخصصی علوم انسانی در خیابان ورشو به نمایش درآمد و من نیز برای شرکت در این جلسه در آنجا حضور داشتم.

وی ادامه داد: بعد از پایان جلسه حدود ساعت ۱۹ از سالن خارج شده بودم و در حال قدم زدن بودم و هم زمان با تلفن همراه خود نیز صحبت می‌کردم که ناگهان دو نفر موتورسوار به من حمله ور شدند و با من درگیر شدند.

کرم‌پور افزود: در این درگیری آن‌ها مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و من نیز در حد توان از خود دفاع کردم. به ظاهر آن‌ها قصد سرقت داشتند اما علی رغم آنکه همراه من تلفن همراه و همچنین آی پد بود اما هیچ وسیله‌ای را سرقت نکردند و به محض حضور مردم و مأموران از صحنه گریختند.

وی ادامه داد: در اثر این درگیری جراحاتی سطحی برداشتم که توسط مسئولان ساختمان انجمن علوم انسانی و نگهبانان آن ساختمان مورد پانسمان قرار گرفت و دیگر نیازی به رفتن به بیمارستان وجود نداشت اما مسئله را از طریق نیروی انتظامی پیگیری کردم و پلیس درحال پیگیری ماجرا است.

فیلم سینمایی پل چوبی چهارشنبه ۲۷ شهریور در ساختمان انجمن علوم انسانی واقع در خیابان ورشو به نمایش درآمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز