خبرگزاری کار ایران

انتهای خیابان پاستور در خانه هنرمندان مجدد نمایش داده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۳

مستند انتهای خیابان پاستور دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۹۲ است، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن خان‌جهانی و جعفر محمدی آماده نمایش شد.

ایلنا: فیلم مستند «انتهای خیابان پاستور» ۲۶ شهریور ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.


به گزارش ایلنا این مستند که دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۹۲ است، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن خان‌جهانی و جعفر محمدی آماده نمایش شد.


این مستند که به همت انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند قرار است راس ساعت ۱۸ در سالن تالار «ناصری» روز یاد شده به نمایش درآید، هفتهٔ گذشته برای اولین‌بار در سینما تک خانه هنرمندان به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

خان‌جهانی سال گذشته فیلم «صندلی شماره ۲۵۷» را درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساخت که عنوان «سیاسی‌ترین مستند سال» را به خود اختصاص داد و نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش مستند جشنواره فیلم فجر شد.


عوامل «انتهای خیابان پاستور» که طی چند ماههٔ اخیر و در روند انتخابات ریاست جمهوری ساخته شد عبارتند از: تصویربرداری: اسد آتش‌بیگی، محسن محمدی، محمدرضا مرادی، مهدی یاوری. تدوین: محسن‌ خان‌جهانی، عرفان نظیفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فرهاد نوبخت.

فیلم «انتهای خیابان پاستور هنفتهٔ گذشته با حضور صادق زیباکلام، ارد عطارپور و مرتضی ندایی مورد نقد و بررسی قرار گرفت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز