خبرگزاری کار ایران

فرماندار زاهدان مطرح کرد:

شکست دشمنان با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۷۴

فرماندار زاهدان گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه در شرایط انتخابات تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا مردم را در رای دادن دچار تردید کنند اما همیشه با شکست روبرو شده اند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا ابوذرمهدی نخعی ظهر امروز با حضور در پای صندوق رای در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی به ویژه قشرهای مختلف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با درک و شعور و آگاهی از مسائل روز و شرایط کشور در ۴۰ سال گذشته قاطعانه و مشتاقانه در صحنه های مختلف حمایت از نظام و رهبری حضور یافته و همواره یک گام جلوتر از همه تحلیل‌ها و مناسبت‌های سیاسی بوده اند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی در ادوار مختلف به ویژه در شریط انتخابات تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته اند تا در مشارکت مردم ایجاد شبهه و در رای دادن دچار تردید کنند اما همیشه با یک تراز فاخری با شکست روبرو شده اند.

فرماندار زاهدان افزود: حضور و مشارکت مردم از همان ساعات اولیه شروع انتخابات بسیار خوب بوده و رفته رفته نیز بیشتر می شود زیرا مردم این منطقه همواره در تمامی شرایط در کنار نظام و رهبری هستند و امروز نیز همچون دوره های گذشته در این آزمون سرافراز خواهند بود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زاهدان پیش‌بینی شده که ۱۷۹ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار است و عمدتا در نقاط روستایی و بخش مرکزی اقدام به اخذ رای می‌کنند.

نخعی بیان کرد: امسال رشد ۱۰ درصدی در تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل اتفاق افتاده تا همه مردم بتوانند به راحتی و در نزدیکترین شعبه رای خود را در صندوق بیندازند.

وی گفت: هم اینک پنج هزار نفر در اجرا و برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه زاهدان فعالیت دارند که امیدواریم در این جشن باشکوه به بهترین نحو سهیم باشیم.

فرماندار زاهدان افزود: امروز ۲۵ کاندیدا برای بدست آوردن بیشترین آرا مردم زاهدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حوزه انتخابیه زاهدان دارای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز