خبرگزاری کار ایران

موهبتی خبر داد؛

بسیج امکانات برای جلوگیری ازخسارات جانی و مالی حاصل از سیلاب در استان

کد خبر : ۷۳۷۱۶۷

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه امکانات و تجهیزات موجود در استان برای جلوگیری از هرگونه وقوع حوادث جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در شورای مدیریت بحران استان ضمن تاکید بر بسیج همه امکانات و تجهیزات در سیستان، اظهار داشت: جلوگیری از وقوع خسارات جانی و مالی برای مردم مهم‌ترین اولویت شورای مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله روند ورود سیلاب به منطقه سیستان روبه افزایش است و این امر علاوه بر خوشحالی، مستلزم هوشیاری مسئولین امر در جهت کنترل این سیلاب و جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی را می‌طلبد.

موهبتی تصریح کرد: رهاسازی آب در همه انهار و کانال‌ها و مزارع مردم نه تنها موجب کنترل سیلاب خواهد شد بلکه مزارع کشاورزی را نیز احیا می‌کند.

وی ارزیابی میزان ورودی سیلاب و تخمین شرایط آتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برآوردی از حجم و میزان آب رودخانه هیرمند از کشور افغانستان تا موعد رسیدن به ایران نیز تهیه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: با اختصاص اعتبار لازم برای جبران خسارات ناشی از سیل در شمال و جنوب استان، بسیاری از تجهیزات و امکانات آسیب دیده در اثر بارندگی احیا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز