خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

امضای ۴ قرارداد سرمایه گذاری در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۴۶

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۴ قرارداد سرمایه گذاری در بندر چابهار و امضای یادداشت تفاهم احداث مینی پالایشگاه امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، ۴ قرارداد سرمایه گذاری و یادداشت تفاهم احداث مینی پالایشگاه در بندر اقیانوسی چابهار با حضور راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در سرای سازمان بنادر و دریانوردی استان در چابهار به امضا رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان در این رابطه گفت: این قراردادها با توجه به اهمیت سواحل مکران و افق بلندمدت توسعه ای که برای بندر چابهار در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است و همچنین ضرورت توجه به پیشرفت پس کرانه ها منعقد شد.

 سید دانیال محبی همچنین اتصال ریل به بندر چابهار را به عنوان عامل اصلی رقابت پذیری بندر مورد تاکید قرار داد و افزود: در همین راستا معاون مدیرعامل راه آهن کشور در ترکیب تیم اعزامی به چابهار سفر کرده است که این موضوع را بصورت جدی پیگیری می کنیم.

گفتنی است در این مراسم ۴ قرارداد سرمایه گذاری به ارزش یکصد و هشتاد و چهار میلیارد تومان شامل قرارداد جمع آوری مواد زائد کشتی ها به روش BOT، قرارداد احداث مخازن نگهداری LPG به روش BOT، قرارداد احداث مخازن فرآورده های نفتی به روش BOT، قرارداد احداث انبار چندمنظوره به روش BOT و تفاهم نامه مینی پالایشگاه به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز