خبرگزاری کار ایران

تخلیه 5500 تن آهن آلات در کمتر از یک روز در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۸۵

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت:کشتی Ocean Master حامل محموله رول آهن مستقیما از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شد و عملیات تخلیه در کمتر از یک روز صورت گرفت.

حسین شهدادی  در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دومین محموله آهن آلات به وزن 5 هزار و 500 تن توسط کشتی Ocean Master اول بهمن ماه جازس از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شد و پس از پهلوگیری به اسکله بندر چابهار، عملیات تخلیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه فرآیند تخلیه کشتی مذکور ظرف مدت 17 ساعت انجام شده، اذعان داشت: این محموله ها تأمین کننده مواد اولیه مورد استفاده کارخانه‌های تولیدی استان و منطقه است که با بازاریابی و اطلاع رسانی به صاحب کالا مقصد این نوع محمولات از سایر بنادر به بندر چابهار تغییر پیدا کرده است.

شهدادی عنوان کرد: حمل مستقیم کالا و مواد اولیه به بندر علاوه بر اشتغال زایی، کاهش هزینه حمل و قیمت تمام شده محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: با انجام خدمات مطلوب و رضایت صاحب کالا سومین محموله آهن آلات طی چند روز آینده وارد بندر خواهد شد.

معاون بندری و امور اقتصادی بنادر و دریانوردی استان در پایان گفت: پیش از این (در آذرماه سال جاری)  کشتی کاربین هارمونی حامل نخستین محموله آهن آلات از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز