خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

غلظت گردو غبار در سیستان به 6/5 برابر حد مجاز رسید /تعطیلی مدارس ابتدائی در دو شیفت صبح و عصر

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۱۵

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: غلظت گرد و غبار در منطقه سیستان به 6/5 برابر حد مجاز رسیده است.

غلامرضا اربابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز سرعت وزش باد و طوفان در منطقه سیستان به 94 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

وی افزود: غلظت گرد و غبار در منطقه سیستان به 969 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که 6/5 برابر حد مجاز آن است. اربابی با اشاره به اینکه امروز شعاع دید در منطقه سیستان به 350 متر رسیده عنوان کرد: به دلیل وزش باد شدید و احتمال وجود آلودگی و خطرات احتمالی برای دانش آموزان، مدارس ابتدائی شیفت صبح در زابل ،زهک،هامون،نیمروز و هیرمند تعطیل اعلام شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تعدادی از دستگاه های های اجرایی از جمله هلال احمر، مرکز بهداشت، اورژانس و راهداری در حالت آماده باش قرار گرفته و برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در منطقه مستقر شده اند.

اربابی در پایان گفت: وزش باد شدید و طوفان در منطقه سیستان تا امشب وجود داشته و فردا با شدت کمتری در این منطقه ادامه دارد‌. مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان وبلوچستان گفت: باتوجه به وزش باد سرد با سرعت بالای ۹۴کیلومتر در پنج شهرستان شمالی استان ،مدارس ابتدائی شیفت عصر امروز زابل ،زهک، هیرمند ،هامون و نیمروز تعطیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز