خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد:

انهدام 3 باند بزرگ موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی‌سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی 3 باند بزرگ مواد مخدر در استان را در 2 روز گذشته منهدم، 2 قاچاقچی حرفه ای را دستگیر و 2 تن و 838 کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز شنبه با تشریح این عملیات ها اظهار داشت: به دلیل همجواری سیستان و بلوچستان با 2 کشور اصلی کشت و توزیع مواد مخدر جهان، نیروی انتظامی استان مبارزه شبانه روزی و بی وقفه با مواد مخدر را اولویت اصلی خود قرار داده است.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و سرباز با پایش های مداوم اطلاعاتی و رصد باندهای بزرگ توزیع مواد مخدر، 2 باند بزرگ را که محموله سنگین مواد مخدر به داخل مرزها وارد و در 2 منطقه انبار کرده تا به داخل کشور منتقل کنند، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل انبار مواد مخدر، در 2 عملیات غافلگیرانه‌ضمن دستگیری 2 قاچاقچی‌حرفه‌ای و سابقه‌دار یک تن و 102 کیلوگرم تریاک و 738 کیلوگرم حشیش‌کشف و سه دستگاه خودرو وانت متعلق به اعضای این باندها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات موفق دیگری از سوی پلیس علیه سوداگران مرگ در شهرستان سیب و سوران اظهار داشت: در این عملیات شبانه، مأموران پلیس در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن توقیف یک دستگاه خودروی وانت، 998 کیلوگرم تریاک نیز کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تلاش های گسترده پلیسی برای دستگیری اعضای این باند که با استفاده از شرایط منطقه ای متواری شده بودند همچنان با جدیت ادامه دارد خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ و مخلان امنیت عمومی بدانند نیروی‌انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت تمام اقشار جامعه اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت طلب به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

کد خبر : ۴۰۹۶۳۲