خبرگزاری کار ایران

بهاروند در جمع خانواده‌‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی؛

ایران به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین نیست

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۵۷۸

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در جمع خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

به گزارش ایلنا، "محسن بهاروند" معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان ایران و اوکراین، با حضور در جمع خانواده‌های جانباختگان پرواز PS۷۵۲ هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

وی به خانواده‌های قربانیان این سانحه اطمینان داد دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با کلیه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد برگزاری نشست میان خانواده های جانباختگان و مسئولین قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز