خبرگزاری کار ایران

دفتر سیاسی حاما:

شجریان خود را خس و خاشاک خواند تا بگوید اراده اکثریت مردم حرف اول و آخر را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۶۸

دفتر سیاسی حزب اراده ملت در پیامی ضمن تسلیت درگذشت شجریان استاد نامدار آواز ایران، نوشت: او خود را صدای خس و خاشاک خواند تا همگان بدانند هنرمند متعهد به‌دوراز هرگونه قدرت‌طلبی‌های فرصت‌طلباته و خشونت‌بار، باور مندانه در مسیری که در آن خواست و اراده اکثریت مردم حرف اول و آخر را می‌زند.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت محمدرضا شجریان استاد شهیر آواز ایرانی دفتر سیاسی حزب اراده ملت پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

فقدان استاد محمدرضا شجریان ستاره تابناک سپهر فرهنگ و هنر این مرزوبوم جان‌گداز بود، هنرمندی که همواره نماد اخلاق‌مداری، آزادی‌خواهی و برابری‌جویی شد و تا آخرین ‌نفس در کنار مردم ماند و ایستادگی در برابر تمامیت طلبی‌های بدخواهان ملک و ملت را سرلوحه فعالیت‌های هنری-اجتماعی خود قرار داد و از این طریق دین خود را به سرزمینش ادا کرد.

او خود را صدای خس و خاشاک خواند تا همگان بدانند هنرمند متعهد به‌ دور از هرگونه قدرت‌طلبی‌های فرصت‌طلباته و خشونت‌بار، باورمندانه در مسیری که در آن خواست و اراده اکثریت مردم حرف اول و آخر را می‌زند هم می‌توان فریادگر بیداد بود و هم سالک طریق عشق. حزب اراده ملت ایران ضمن پاسداشت مقام شامخ این هنرمند دوران‌ساز که گلبانگ سربلندی سر داد و هم‌نوای دلشدگان به دیار باقی شتافت، خود را قدردان ایشان به‌عنوان کنشگر فرهنگی و اجتماعی فعالی که هم‌وغمی جز مردم نداشت دانسته و چونان اسطوره‌ای فراموش نشدنی یاد و میراث گران بهای او را ارج می‌نهد.

دفتر سیاسی حزب اراده ملت ایران مهرماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز