خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام آقاجانپور:

با تکیه بر ظرفیت‌های علمی کشور می­‌توان از پیچ و خم های اقتصاد عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۵۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مسئولان باید بدانند که می توان با تکیه بر ظرفیت های انباشته ی علمی و انقلابی داخل کشور، مشکلات را رفع و از پیچ و خم های اقتصاد عبور کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه سازی گفت: این نمایشگاه ارزشمند، کارا، ثمین و مغتنم پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با اعضاء دولت  و تأکید ایشان بر الگو پذیری از نهضت قطعه سازی وزارت دفاع و نیروهای مسلح برپا شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: این نمایشگاه نشان داد نخبگان و اندیشمندان نیروهای مسلح و وزارت دفاع نه تنها در حوزه تولید امنیت و اقتدار برای ایران اسلامی توانستند موفق عمل کنند، بلکه در حوزه های غیر نظامی و ساخت قطعات و سامانه های گلوگاهی نیز می توانند موتور پیشران صنعت کشور باشند.

آقاجانپور با بیان اینکه پیشرفت های دفاعی و نهضت قطعه سازی در حوزه دفاعی و در حوزه های تجاری از  جمله نفت، نیروگاه،  گاز، پتروشیمی، خودرو، ریلی، بهداشت و سلامت، صنعت هوایی، دریایی وارتباطات و مخابرات  با تدابیر و پیگیری های مقام معظم رهبری حاصل شده است گفت: امام خامنه ای باور" ما میتوانیم"را  در جوانان مؤمن، دانشمند و انقلابی نهادینه کرد و نخبگان وزارت دفاع با تأسی به این تدابیر و فرامین نورانی مسیر پیشرفت را به خوبی طی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نمایشگاه نهضت قطعه سازی را عینیت سازی مفهوم "ما میتوانیم" عنوان کرد و گفت: مسئولان باید بدانند که می توان با تکیه بر ظرفیت های انباشته ی علمی کشور، مشکلات را رفع و از پیچ و خم های اقتصاد عبور کرد.

آقاجانپور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده و مصرف تولیدات داخلی گفت:  مسئولان باید از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد جدا جلوگیری کنند و با سیاست گذاری های صحیح و توجه به قدرت درون، تولید صنایع  را در راستای رونق و جهش تولید هدایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز