خبرگزاری کار ایران

۳ سال حبس و ۲ سال اقامت اجباری در مناطق محروم برای فرد هتاک به مردم مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۳۵۴

دادگستری مازندران فرد هتاک به مردم کلاردشت را به سه سال حبس ، ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری ، مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، دادگستری مازندران فرد هتاک به مردم کلاردشت را به سه سال حبس ، ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری ، مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال محکوم کرد.

با تشکیل پرونده در حوزه قضایی مرزن آباد، این فرد توهین کننده به مردم استان بابت تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا متهم و مقرر شد با توجه به اظهار ندامت متهم، نیمی از مجازات حبس وی به صورت مراقبتی با الزام به انجام کارگری جهت احداث مسکن ایتام و نیازمندان اجرا شود.

در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیروهای اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی استان شد. 

 دستگاه قضایی استان مازندران اعلام کرد که با هرگونه ناهنجاری و اهانت که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شود جدی و قاطعانه برخورد می کند  و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز