خبرگزاری کار ایران

فتاح عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۵۵

رییس بنیاد مستضعفان در واکنش به حواشی پیش آمده بر سر اظهاراتش درباره بهره برداری برخی اشخاص و ارگانها از املاک این بنیاد، گفت: در محضر خداوند و مردم از همه افراد و سازمانهایی که در حقشان اجحاف شد عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، در واکنش به حواشی پیش آمده بر سر اظهارات سید پرویز فتاح درباره بهره برداری برخی اشخاص و ارگانها از ساختمانهای  متعلق به بنیاد مستضعفان، وی در حاشیه بازدید از ساختمان جدیدالتاسیس پلاسکو گفت: پس از یکسال و یک ماه‌ از انتصاب من به سمت ریاست بنیاد مستضعفان، با توجه به قولی که به مردم دادم در برنامه ای تلویزیونی گزارش عملکرد یکساله این نهاد را ارائه کردم اما در پاسخ به سوالی درباره پیگیری املاک وارد این مباحث شدم.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: با توجه به قولی که به مردم دادم هدفم این بود که جدیت و پیگیری بنیاد را نشان دهم.

فتاح در واکنش به حواشی پیش آمده پس از مصاحبه اش خاطرنشان کرد: اسم بردن از برخی افراد یا نهادهایی در آن مصاحبه استفاده شخصی نداشت بلکه این خطای من بود که آنجا به شکل کوتاه و تیتروار بدون آنکه فرصت باز کردن آن مسائل را داشته باشم آن را را مطرح کردم.  [شاید] اطلاعات ناقصی ارائه کردم یا خطای کلام من بود و یک جا نتوانستم جانب انصاف را رعایت کنم و در بیان مطالب دقت نداشتم.

وی ادامه داد: اینجا به ضرس قاطع عرض می‌کنم انصافا و بینی و بین الله هیچ یک از این سازمان‌ها و اشخاص از این اموال استفاده شخصی نداشتند و آنها همکاری لازم را با ما انجام داده اند منتها به نتیجه نهایی نرسیده بود.

فتاح تاکید کرد: بدین وسیله از همه آن عزیزان که واقعا در حقشان اجحاف شد در محضر خداوند متعال و مردم و از ساحت همه آن بزرگواران به ویژه برادر عزیزم آقای غلامعلی حدادعادل و سرکار خانم‌های معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی و بقیه سازمانها و عزیزان عذرخواهی و طلب حلالیت کنم.

رییس بنیاد مستضعفان یادآور شد: جوابیه آن سازمانها و اشخاص متین و باوقار بوده است و به دیده منت همه آن را می پذیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز