خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی:

بررسی سوال ۴ نماینده از وزیر تعاون

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۵۱۰

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی سوال چهار نماینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی درباره جلسه امروز صبح کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست آقایان علی اصغر عنابستانی، حبیب‌الله دهمرده، عبدالرضا مصری و علیرضا سلیمی به ارائه سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال عنابستانی، ادامه داد: سوال وی مربوط به سرانه خانوارها در سبد بیمه سلامت بود که در نهایت آقای عنابستانی از پاسخ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع نشد و قرار شد یک ماه فرصت داده شود تا هماهنگی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی با اشاره به سوال دهمرده، تصریح کرد: سوال آقای دهمرده در مورد اشتغال بود و قرار شد این موضوع به مدت یک ماه مورد بررسی قرار گیرد.

بابایی کارنامی در بیان سوال مصری، خاطرنشان کرد: سوال وی در مورد افزایش سرانه افزایش مزد مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بود که در تبصره ۱۴ آمده و مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومانی که هنوز پرداخت نشده است که در نهایت از پاسخ وزیر قانع نشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان سوال سلیمی، تاکید کرد: سوال وی پیرامون مبلغ ۲ میلیون دلاری بود که شستا برای فوتبال پرداخت کرده و تا حدودی از دلایل بیان شده توسط وزیر قانع شد و قرار شد در یک ماه آینده این مبلغ به حساب شستا واریز شود، چرا که حق کارگران است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز