خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی روز خبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۳۳

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح زیر است:

«۱۷مردادماه» روز خبرنگار، فرصت بی بدیلی برای قدردانی از خبرنگاران، این تصویرگران زمان است که همواره وجدان بیدار جامعه بوده‌اند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی کرده و چه بسیار خبرنگارانی که با تعهد و تخصص خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

خبرنگار می‌‌داند که آن کس که آگاه‌‌تر است، مسؤولیت ارزشمند و گرانبهایی برای فریاد مطالبه گری‌ها و روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی دارد که باید به معجزه این حامی انسان و انسانیت، واقعیت و حقیقت از تیر قلم پرتاب و به هدف حقانیت برسد.

امروزه با توجه به شبیخون دشمنان از جبهه فرهنگی و رسانه و همچنین شیوع خبرهای زرد و شایعات در پی افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران رسالتی عظیم بر دوش دارند و این بار سنگین را چه کسی به مقصد می‌رساند، جز خبرنگاری که حق‌جویی، صدق و مجاهدت را بدون ترس از ملامت و با شجاعت، مشق روز و شب خود کرده است؟!

اینجانب ضمن دعای تعجیل ظهور حضرت ولیعصر (عج) و آرزوی سلامتی و دوام عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه خبرنگاران شهید، «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و برایتان تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز