خبرگزاری کار ایران

بابایی در صحن مجلس:

برنامه‌ استراتژیکی برای مدیریت افسارگسیختگی فضای مجازی نداریم/ جوانگرایی نباید با نگاه پوپولیستی مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۲۴

یک نماینده مجلس از فضای مجازی کشور انتقاد کرد و گفت: افسار گسیختگی که امروز در فضای مجازی وجود دارد، نشان‌دهنده عدم مدیریت در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر ارتباطات در صحن علنی گفت: یکی از دغدغه‌های نخبگان، دانشگاهیان و مقام معظم رهبری، فضای مجازی است، به نظر می‌رسد برنامه‌ راهبردی و استراتژیک برای مدیریت افسارگسیختگی فضای مجازی به دولت، مجلس و نخبگان ارائه نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال مشخص بنده این است که در یکسال باقی مانده از عمر دولت، وزارت ارتباطات چه سیاست‌هایی برای مدیریت فضای مجازی در نظر دارد. روستاییان انتظار دارند برنامه راهبردی برای کارگزاران مخابرات ارائه شود، به نظر می‌رسد اکنون آنها رها شده و امنیت شغلی لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه نباید جوانگرایی با نگاه پوپولیستی مطرح شود، گفت: وزارتخانه برنامه مدونی ارائه کند، اینکه صرفا لباس جوانگرایی بپوشیم در گام دوم انقلاب قابل قبول نیست، انتظار می‌رود با استفاده از فضای مجازی برنامه راهبردی اشتغال ارائه شود چرا که قرار بود سهم اشتغالزایی در فضای مجازی از تولید ناخالص ملی ۳۰ درصد باشد در حالی که اکنون تنها ۶ درصد است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه انتظار می‌رود در فضای مجازی اشتغال به روز برای جوانان فراهم شود، مطرح کرد: سهم وزارت ارتباطات در شبکه گردشگری استان مازندران چیست؟ توقع می‌رود وزارت ارتباطات و فناوری در یک سال باقی مانده پاسخ‌های جدی‌تری به سوالات داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز