خبرگزاری کار ایران

از طریق ویدئو کنفرانس؛

۱۰ طرح عمرانی ایلام فردا توسط رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۴۸

استاندار ایلام گفت: ۱۰ طرح عمرانی مهم در این استان بوسیله رییس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس فردا پنجشنبه ۲۹ خردادماه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: این طرح ها به ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس صبح فردا افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی رونمایی از آزاد راه پل زال - مورموری - دهلران - چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.

 وی در ادامه از افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و  ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال در این برنامه خبر داد.

و ی افزود: افتتاح هفت هزار و ۹۰۰  متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و  ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح  یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال همچنین در این برنامه انجام خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در برنامه فردا خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز