خبرگزاری کار ایران

در توئیتر مطرح شد؛

روایت معزی از دستورات رئیس‌جمهور در روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۲۶

معاون دفتر رئیس‌جمهور به ارائه گزارشی از اقدامات و تماس‌های تلفنی حسن روحانی در روز جمعه پرداخت.

به گزارش ایلنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری شامگاه جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«رئیس جمهور ‎روحانی امروز  با وزرای راه، بهداشت، صمت و رییس کل بانک مرکزی درباره موضوعات مهم این چند روز  گفت‌وگو و دستورات مهمی را صادر کرد.

‌نگرانی‌های مردم از گرانی ‎مسکن، دغدغه رییس‌جمهور در هفته گذشته بوده است. امروز ‎روحانی از وزیر مسکن خواست تا برای کاستن از فشار بر شهروندان، طرح‌های  خود را  برای کنترل قیمت مسکن  با فوریت در جلسه‌ی یکشنبه ستاد اقتصادی دولت  ارائه دهد.

‌افزایش قیمت ‎لوازم خانگی سبب شد تا امروز رییس‌جمهور با سرپرست وزارت صمت نیز گفت‌وگو کند. ‎روحانی معتقد است که با افزایش ‎تولید لوزام خانگیِ با کیفیت در ماه‌های اخیر،شایسته نیست که فشار بر خریداران افزایش یابد.او از وزارت صمت خواست تا سریعا مانع روند افزایشی قیمت در این بازار شود.

‌ممانعت ‎کره جنوبی از دسترسی ایران به منابعش و پیروی از ‎فشار حداکثری واشنگتن، هرگز برای ایران پذیرفتنی نیست. ‎روحانی در تماس امروز از همتی خواست تا بانک مرکزی با همکاری وزارت خارجه، از تمامی مسیرهای حقوقی، چه دو جانبه و چه از طریق نهادهای بین‌المللی، منافع ایران را پیگیری کند.

‌‎روحانی، «سازگاری با کرونا» به عنوان مرحله سوم مقابله با ‎کرونا را نه کمرنگ شدن مبارزه، که محافظت از شهروندان در مراحل بازگشایی و پویایی کسب و کارها می‌داند. رییس‌جمهور امروز از دکتر نمکی خواست تا آگاهی‌بخشی تقویت گردد و مانند روزهای نخست، لزوم رعایت دستورالعمل‌ها برجسته شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز